گروه برنامه نویسی نوین

پیرامون اخبار تکنولوژی و دست آورد های گروه نوین

گروه برنامه نویسی نوین

پیرامون اخبار تکنولوژی و دست آورد های گروه نوین

فناوری دیجیتال

پنجشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۰، ۰۹:۰۶ ب.ظ

تبدیل هر عینک به ترمیناتور

این دستگاه کوچک می‌تواند به هر نوع عینک آفتابی متصل شود و داده‌ها را روی شیشه آن نمایش دهد. Sportiiis تولیدکننده این دستگاه کوچک، مدعی است کاربرد اصلی آن برای ورزشکارانی خواهد بود که می‌خواهند اطلاعات تمرین خود (سرعت، میزان دویدن و...) را بدون از دست دادن تمرکز مشاهده کنند.

 

 

 

 

 

 

شبکه بی‌سیم  برای همه دستگاه‌ها

دستگاهی دارید که آرزو می‌کردید ای کاش در شبکه نیز قابل دسترسی بود؟ این دستگاه که در حقیقت پروژه‌اش به حمایت مالی نیاز دارد، می‌تواند با اتصال به پورت یو‌اس‌بی یک دستگاه دیگر، آن دستگاه را به شبکه بی‌سیم مجهز کند. بنابراین دیسک‌های سخت، حافظه‌های یو‌اس‌بی و ... همگی می‌توانند مستقیما در شبکه قابل دسترسی باشند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اختراع دوباره درایو یو‌اس‌بی

این بسته که روی آن نوشته شده است: ‌اختراع دوباره درایو یو اس‌بی، در حقیقت 2 قطعه یو‌اس‌بی‌است که می‌تواند 2 رایانه را به‌هم وصل کند و دسترسی به اطلاعات سراسر دنیا را ساده کند، گویی تمام فایل‌های سیستم درون یک Cloud Server قرار گرفته‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

شبیه‌ساز پرواز

به زعم عده‌ای، بازی‌های ویدئویی مدل مناسبی برای شبیه‌سازی پرواز هستند؛ اما آنها باید به OVO-4 نگاهی بیندازند که با کمک گرفتن ازشبیه‌ساز پرواز مایکروسافت با موتور 5 جهته و داشبورد 3مانیتوره بهترین حس پرواز را منتقل می‌کند. منتها تنها عیبش، قیمت 57هزاردلاری آن است!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 گوشی در یک گوشی

بسیاری از افراد که از گوشی‌های خود برای ایمیل‌های اداری استفاده می‌کنند، به‌دلیل نبود نظارت کافی روی تنظیمات گوشی، مجبورند یک گوشی مخصوص کار همراه خود داشته باشند. ال‌جی با به‌کارگیری VMWare توانسته ‌است در ظاهر یک گوشی اندروید ساده داشته باشد، اما با اجرای نرم‌افزار VMware درون اندروید، یک گوشی کاملا متفاوت را بارگذاری کند که می‌تواند کاملا امن بوده و برای مصارف شغلی استفاده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گوشی جدید بلک‌بری؛ واقعیت یا شایعه؟

وب‌سایت The Verge ادعا می‌کند به یک نمونه اولیه از گوشی هوشمند بلک‌بری دسترسی پیدا کرده است. این گوشی هوشمند، پردازنده‌دوهسته‌ای 5‌/‌1گیگاهرتزی دارد و دارای 2 دوربین HD و ضخامت آن از‌آیفون4 نیز کمتر است.

 

 

 

 

 

 

 

هیولای گوشی‌ها در راه است

یک سایت خبری ادعا می‌کند به گوشی جدید اچ‌تی‌سی دسترسی دارد. این گوشی که زتا نام دارد، پردازنده‌ای 4 هسته‌ای 5‌/‌2 گیگاهرتزی دارد و نمایشگر 5‌/‌4 اینچی آن می‌تواند رزولوشنی 1280 در 720 پیکسل داشته باشد و از همه مهم‌تر، آندروید 4 را اجرا خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

پردازنده 50 هسته‌ای از سوی اینتل

پردازنده‌های دو هسته، چهارهسته و 8 هسته‌ای اینتل دیگر محصول جدیدی به شمار نمی‌روند، اما اینتل با رونمایی از پردازنده‌ای که Knights Corner نام دارد، از معماری جدیدی استفاده کرده است تا این پردازنده قدرتمند را تولید کند.


  • کیارش گل زردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی