گروه برنامه نویسی نوین

پیرامون اخبار تکنولوژی و دست آورد های گروه نوین

گروه برنامه نویسی نوین

پیرامون اخبار تکنولوژی و دست آورد های گروه نوین

فناوری دیجیتال

چهارشنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۰، ۰۷:۰۰ ب.ظ

کیف مورد نظر در دسترس نیست

شاید عده‌ای دوست داشته باشند همیشه در دسترس باشند، اما زمان‌هایی هست که باید سریع از دسترس خارج شد. میاموبی دقیقا همین کار را می‌کند. داخل این کیف کوچک از آلیاژ نقره ساخته شده است و می‌تواند تمام سیگنال‌های ورودی و خروجی را کاملا قطع کند. هرچند می‌شود گوشی را در حالت Air Plane Mode قرار داد، اما شاید برای آن هم وقت نباشد.

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه‌هایی که سوخت مصرف می‌کنند

اپل اختراع جدیدی به ثبت رسانده است که در آن برای تامین انرژی لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌ها از سوخت استفاده می‌کند. این اختراع که می‌تواند نیروی لازم برای یک دستگاه را تا روزها و هفته‌ها تامین کند، می‌تواند انقلابی بزرگ در صنعت موبایل باشد.

 

 

 

 

 

 

غول موبایل در راه است

سونی اریکسون با همکاری AT&T در نظر دارد تلفن همراهی 5‌/‌4 اینچی با رزولوشن 720P عرضه کند که دوربین پشتی آن قادر به دریافت تصاویر با رزولوشن 13 مگاپیکسل باشد و دوربین جلوی آن، بتواند تصاویر HD با کیفیت 720P بگیرد.

 

 

 

 

 

 

 

جذب‌کننده امواج مایکروویو

مایکروویوها خیلی هوشمند عمل نمی‌کنند و فرق میان گرم کردن یک مرغ درسته با گرم کردن یک لیوان آب را نمی‌دانند. از این رو همواره مقدار زیادی امواج در آن به هدر می‌رود. این جعبه آبی کوچک با جذب این امواج و تبدیل مجدد آن به انرژی الکتریسیته می‌تواند خود مایکروویو را دوباره تغذیه کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

اینتل به دنبال سازنده

اینتل تلفن‌های همراه نمی‌سازد؛ اما این یکی استثناست. این گوشی در واقع یک طرح اصلی است برای پیاده‌سازی جدیدترین چیپ‌ست موبایل اینتل با نام مدفیلد. اینتل از سازندگان موبایل تقاضا دارد از این طراحی استفاده کند و به تولید تلفن‌های همراه اینتلی بپردازند.

 

 

 

 

 

 

 

اتصال آیفون به مانیتور

شرکت AOC در نظر دارد مدل e2343Fi خود را ‌همراه یک قابلیت جالب عرضه کند: یک پورت اتصال به آیپد و آیفون که می‌تواند همچنین به پخش تصاویر، ویدئوها و موسیقی‌های موجود در دستگاه‌ها نیز بپردازد.

 

 

 

 

 

 

 

آینه‌ای برای تصادف!

اگر تلفن زدن و پیامک فرستادن به اندازه کافی حواستان را از رانندگی پرت نمی‌کند، شاید این آینه خودرو بخوبی بتواند حواستان را پرت کند! البته هدف تولید این‌ آینه این نیست و در اصل یک تلفن همراه است که برای کمک به راننده در محلی قرار داده شده است که بتواند بدون حواسپرتی به آن نگاه کند. هرچند بازی‌های صفحه لمسی آن، کمی عجیب به نظر می‌رسد!

 

 

 

 

 

 

مدار خوددرمان

گروهی از مهندسان دانشگاه ایلینویز سیستم خوددرمانی ابداع کرده‌اند که به‌کمک آن، مدارهای الکترونیک شکسته می‌توانند خود را تعمیر کنند. تعمیر مدارها آنقدر سریع اتفاق می‌افتد که سرویس ارائه شده توسط مدار قطع نمی‌شود.


  • کیارش گل زردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی