گروه برنامه نویسی نوین

پیرامون اخبار تکنولوژی و دست آورد های گروه نوین

گروه برنامه نویسی نوین

پیرامون اخبار تکنولوژی و دست آورد های گروه نوین

راحت بنویسید، سریع منتشر کنید

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۲۴ ب.ظ
شاید به‌نظر خیلی از کاربران، مقاله نوشتن کار ساده‌ای باشد، اما وقتی دست‌به‌کار شوید و بخواهید یک مقاله بنویسید تازه متوجه می‌شوید که انجام این کار چقدر سخت و پیچیده است!

 برای نوشتن یک مقاله علاوه بر تسلط داشتن به محتوای مورد بحث، ‌باید جمله‌بندی خوبی داشته باشید و از ادبیاتی قوی‌ نیز برخوردار باشید تا بتوانید از میان ده‌ها کلمه هم‌معنی، بهترین را انتخاب کنید و با توجه به کلمات انتخاب شده، مناسب‌ترین جمله را بسازید تا در نهایت نیز مقاله خوبی را منتشر کنید. مقاله‌نویسی به زبان فارسی تا حدودی ساده‌تر از نوشتن مقاله به زبان‌هایی همچون انگلیسی است؛ اما وقتی بخواهید یک مقاله معتبر علمی را در سطح جهان منتشر کنید، ‌باید از زبان‌های بین‌المللی همچون انگلیسی استفاده کنید. در چنین شرایطی انتخاب کلمات مناسب و ساخت جملات به بهترین نحو از مهم‌ترین مشکلاتی است که پیش رو خواهید داشت. اگر شما هم قصد نوشتن یک مقاله معتبر علمی را دارید و با چنین مشکلاتی مواجهید پیشنهاد می‌کنیم از نرم‌افزار Easy Article Marketing Suite کمک بگیرید. این نرم‌افزار تمامی ابزارهای لازم برای نوشتن و انتشار مقالات را در خود جای داده است و به شما این امکان را می‌دهد تا براحتی مقالات موردنظرتان را با بهترین جملات و کلمات تایپ کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نیز نسبت به انتشار آنها در صدها سایت و مرجع معتبر علمی اقدام کنید.

موتور جستجوی قدرتمند این نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد تا با ورود کلمات کلیدی موردنظر خود، فهرستی از جملات و مقالات مشابه را در سایت‌های مختلف مشاهده کنید و با ایده گرفتن از آنها مقاله خود را بنویسید.

همچنین پس از نوشتن یک مقاله چنانچه تمایل داشته باشید می‌توانید باتوجه به محتوای مقاله خود و با حفظ محتوای کلی، چند نمونه دیگر از مقاله را به شکل‌های مختلف و با کلمات و جملاتی دیگر به‌صورت خودکار ایجاد کرده و با انجام این کار و انتشار چند مقاله به‌جای یک مقاله، رتبه علمی بهتری را به خود اختصاص دهید. از دیگر امکاناتی که این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌دهد، انتشار خودکار مقالات شما در بیش از 500 سایت و دایرکتوری علمی معتبر است. در این حالت نیز تنها کاری که باید انجام دهید ورود اطلاعات موردنیاز برای یک بار است و نرم‌افزار به‌طور کاملا خودکار نسبت به عضویت در تمامی سایت‌های مربوط و پر کردن فرم‌های موردنیاز اقدام کرده و در کمتر از یک ساعت مقالات شما را در دنیای بی‌حد و مرز اینترنت منتشر می‌کند.

پشتیبانی از ویرایشگر WYSIWYG، ذخیره مقالات در قالب فایل‌های مختلف Word ،Notepad و WordPad برای ویرایش آسان در آینده، پشتیبانی از 10 زبان مختلف و... از دیگر امکانات این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود.

چنانچه به استفاده از این نرم‌افزار علاقه دارید و می‌خواهید اولین مقاله خود را در اینترنت منتشر کنید، می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، نسخه رایگان نرم‌افزار را با قابلیت استفاده با امکانات محدود دانلود کنید:

http:‌/‌‌/‌www.easyarticlewritingsoftware.com‌
/‌downloads‌/‌ArticleMarketingSuite.exe

  • کیارش گل زردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی