گروه برنامه نویسی نوین

پیرامون اخبار تکنولوژی و دست آورد های گروه نوین

گروه برنامه نویسی نوین

پیرامون اخبار تکنولوژی و دست آورد های گروه نوین

داک را فراموش کنید

جمعه, ۳۰ دی ۱۳۹۰، ۰۳:۳۱ ب.ظ
آنقدر میانبر و برنامه به داک اضافه کرده‌اید که دیگر فضایی برایتان باقی نمانده است؟

می‌خواهید دسترسی به نرم‌افزارها، پوشه‌ها و اطلاعات مورد علاقه‌تان سریع‌تر و راحت‌تر باشد؟ نرم‌افزار Jumper با طراحی بسیار زیبا و روش کار فوق‌العاده آسان شما را قادر می‌کند تا به سریع‌ترین شکل ممکن به مجموعه برنامه‌ها، پوشه‌ها و فایل‌های دلخواه خود دسترسی یابید. پس از نصب این نرم‌افزار می‌توانید یکی از چهار گوشه صفحه‌نمایش را به‌عنوان محل قرارگیری کلید اجرای این برنامه مشخص کنید تا در هر زمان که نیاز به ابزارها و اطلاعات مورد علاقه خود داشتید روی این کلید کلیک کنید. با کلیک روی کلید Jumper، صفحه‌ای به ‌نمایش درخواهد آمد که شامل تمام اطلاعات و برنامه‌های مورد علاقه شماست. افزودن این علایق به صفحه Jumper نیز با عملیات ساده کشیدن و رها کردن امکان‌پذیر است. با کلیک روی دکمه اختصاص یافته به این ابزار در یکی از چهار گوشه صفحه‌نمایش، محیط اصلی نرم‌افزار به‌نمایش درآمده و می‌توانید علاوه بر انتخاب مستقیم نرم‌افزار، پوشه یا دیگر اطلاعات مورد نظرتان، با استفاده از گزینه جستجو نیز آن را مرور کرده یا با انتخاب هریک از دسته‌بندی‌های موجود، فهرست اطلاعات به‌نمایش درآمده را محدود سازید تا دسترسی به اطلاعات موردنظر برایتان راحت‌تر باشد.

استفاده از این نرم‌افزار کاملا رایگان است و برای دانلود آن می‌توانید به فروشگاه اپل مراجعه کنید. همچنین با مراجعه مستقیم به لینک زیر نیز می‌توانید آخرین نسخه آن را با استفاده از نرم‌افزار iTunes دانلود کنید:

http:‌/‌‌/‌itunes.com‌/‌mac‌/‌jumper

  • کیارش گل زردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی