گروه برنامه نویسی نوین

پیرامون اخبار تکنولوژی و دست آورد های گروه نوین

گروه برنامه نویسی نوین

پیرامون اخبار تکنولوژی و دست آورد های گروه نوین

فناوری دیجیتال

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۳۲ ب.ظ

رزولوشن بیشتر برای آیفون بعدی

گزارش منتشر شده از وب‌سایت 9to5mac نشان می‌دهد که آیفون بعدی با نمایشگر 95/3 اینچی عرضه خواهد شد. رزولوشن نمایشگر این گوشی احتمالا 1136 در 640 پیکسل داشت. نکته جالب این است که اندازه گوشی جدید آیفون با مدل‌های قبلی‌ تفاوتی ندارد و تنها قاب آن باریک‌تر خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 








سونی با دست پر می‌آید

نمایشگاه E3 بزودی برگزار خواهد شد و طبق اخبار منتشر شده از طریق وب‌سایت VG247، سونی پلتفرم جدیدی با سخت‌‌افزار پلی‌استیشن ایجاد خواهد کرد که با همکاری Gaikai یا Onlive معرفی می‌شود. این سرویس به‌طور کامل از طریق رایانش ابری ارائه خواهد شد.

 

 

 

 

 





 

حسگر بسیار دقیق

Leap Motion‌ معتقد است می‌توان مایکروسافت را بسادگی شکست داد. سیستم کنترل حرکات بدن Leap می‌تواند تا یک صدم میلی‌متر دقت داشته باشد و برای ارتباط با رایانه نیازی به بالا و پایین پریدن و تکان‌های شدید بدن در فاصله 3متری نیست. این شرکت به‌دنبال توسعه‌دهنده برای نوشتن برنامه‌های مرتبط با خود می‌گردد.

 

 

 

 

 





 

دسته نینتندو برای Wii

این کنترل Wii به‌زیبایی شبیه دسته کنسول NES قدیم طراحی شده است و می‌تواند حال و هوای آن دوران را برای طرفداران بازی‌های کلاسیک نینتندو تداعی کند.

 

 

 

 






 

پرینتر سیلندری

طراح این پرینتر سیلندری، یانگ جائه ووک نام دارد. این پرینتر سیلندری همانند یک پرینتر خانگی عمل می‌کند با این تفاوت که جای بسیار کمتری می‌گیرد و فضای زیادی از روی میز رایانه را آزاد می‌کند.

 

 

 

 

 

 








اولین روتر وای‌فای گیگابیتی

نخستین دستگاه روتر وای‌فای با قابلیت انتقال سرعت گیگابیت به بازار آمد. Buffalo Airstation می‌تواند با سرعت 3/1 تا 75/1 گیگابیت اطلاعات را جابه‌جا کند.

 

 

 

 

 

 

 

 








 

کنترل اپلی

برای کنترل صدا در آیفون، گرفتن عکس از راه دور، ورق زدن صفحات یا پخش ویدئو روی آیپد، به یک کنترل به‌نام Satechi نیاز دارید که می‌تواند به تمام دستگاه‌های اپل به‌صورت بی‌سیم وصل شود و آنها را کنترل کند.

 

 

 

 

 





 

ساعت‌های هوشمند آیفون‌دار

تولیدکننده این ساعت‌ها امیدوار است رقیب خوبی برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی ایجاد کند و این ساعت کوچک را از طریق بلوتوث به دستگاه‌های iOS متصل می‌کند. این ساعت می‌تواند به‌عنوان واسطی برای ارتباط با این دستگاه‌ها استفاده شود.

  • کیارش گل زردی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی